Tuesday 24 May 2011

Apa Nak Buat?

Ada yang buat blog nak tambah income, ada yang buat diary harian, ada yang nak kongsi petua mua, tapi, aku masih tak tahu nak buat apa dengan account blog aku nie.  Aku tengok orang lain dah advance dalam memblog nie.. aku pulak baru nak belajar memblogging ni.. Harap2 dari hari ke hari dapat belajar benda yang baru. Dulu ada juga belajar guna HTML nak buat website. Tapi, dah berapa tahun lepas lah pulak. Mana lah nak ingat kalau dah lama tak practice. Sebenarnya aku dah bosan dengan facebook kot.  Sebab tu lar nak belajar blog pulak.  By the way, thanks to Kak Timah sebab ajar sikit2 tentang blog ni..

Harapan aku, tak sampai terleka sampai apa pun tak jadi sebab blog dah.  Dan jangan sampai hangat-hangat najis ayam.  Haha..

2 comments:

  1. ceh wat malu je, mane ada ajar.. :) selamat berblog :D

    ReplyDelete
  2. Hehe.. ok lar tu.. at least dah tau nama blog sendiri.. nggeeee

    ReplyDelete