Monday 27 February 2012

Broken heart

Selama hari ni cuma aku yg tau, sampai bila semua rahsia mampu aku simpan sendiri cuma Allah yg tahu... Suatu hari nanti.. Aku harap aku dapat rasakan ketenangan yg paling abadi.. Sabar... Sabar... Sampai bila harus aku yg bersabar? Sedang dia mampu hidup seolah tiada hala tujuan... Berkata sesedap rasa... Pengorbanan aku Paling besar di pandang hina... Andai engkau yg terhebat.. Berhenti lah... Renung tinggi langit yg tak tercapai.. Dan siapa yg menyokong tatkala engkau terjatuh.. Andai apa yg engkau lakukan kini hanya kau anggap paksaan dari aku... Lepaskan lah ia... Dan, lepaskan lah aku jua... Terasa lelah kini setelah segala yg aku usahakan demi kehidupan yg terbaik kau siakan... Sedang kau malukan aku... Aku seolah tak mampu lagi memandang org2 yg byk mengerti aku... Sungguh hati aku bagai di hempas sewaktu kau katakan diriku tak punya harga... Semoga Allah buka kan hati mu dan tunjukkan jalan pada mu... Ameen

No comments:

Post a Comment